otose_san Zelnuray ben sma kullanıyorum kızım da, deneyebilirsiniz lakin size iyi gelecek mama farklı bir marka da olabilir
momsss Sahidex canım ben aptamil kullanıyordum içeriğinde şeker olduğu için ve bebeğime tadı çok güzel geldiği için emmiyordu. 1 haftadır sma kullanıyorum çok şükür sürekli emmek istiyor. Mamaya alıştığı için mama meme olarak devam ediyorum
hanifedog aptamil kesinlikle çok daha iyi mama ben ikisini de kullanmış biri olarak keşke en başından beri aptamil verseymişim diyorum
Yusuf_Talhanin_annesi Zelnuray aptamil bizde çooookkk gaz yaptı Hipp combiotic kullanıyorum çok memnunum
Gymy Zelnuray Sma bnde kullanıyorum yılların markası Ve anne sürüne yakın bnmde emmedi ben memnunum gazda yapmadı şükür
kiliclar [bilinmeyen] yeni aptamil 4 kullanıyoruz gayet iyi kızımda bir sıkıntı olmadı bu yeniyide güzel içti çok şükür
Sahidex momsss ayy bende yeni geçtim sma ya sütüm var ama kızım 1.ayından beridir emmek istemedi halada istemiyo Insllh benmkide emer