Zelnuray Kızlar evolvia kullanıyorum ama herkez aptamil yeni olanı söylüyor sizler neler tavsiye edersiniz ve mama değişliği bebekte sorun yapar mı
gulsahmesut Zelnuray cok sık degistirilmesi iyi degil ama arada bi mama degisikligi iyi olurmus SMA tavsiye ederim ❤
ozgyrs Zelnuray kesinlikle SMA canım. Çok arastırdım😄 inan ruyalarıma giriyodu bebeğim emmedi mecbur mama verdim anne sütüne en yakın ama Sma 👍🏻
Nefesdunya Zelnuray uzunca bir süre SMA kullandım bebeğim kakasını yapmakta çok zorlanıyordu ama bunun mamadan kaynaklandığını anlamamıştım Bi gün SMA bulamadığım için HİPP COMBİOTİK mama aldım ve o günden beri herşey düzeldi ❣️ tavsiye ederim
otose_san Zelnuray memnunsanız kullandığınız mamadan bence değiştirmeyin. her bebek farklı bu yüzden mamaların bebekler üzerinde ki etkileri de farklı oluyor, ben Aptamil verdiğim de kakasını zorlanarak yapıyordu, sma veriyorum şimdi ve memnunum
Zelnuray gulsahmesut çok sık değil ilk defa değiltiricem 12 günlük bebeğim sarılığı da var kabız yaptığını düşünüyorum birde herkes evolvianın kaldırcaklarmış diye yorum yapıyo
gulsahmesut Zelnuray o zaman gonul rahatligiyla değiştirebilirsin 😊oglum 9 aylik bu surecte ben hipp bebelac aptamil denedim sma dan hariç sadece hipp ve smadan memenun kaldim hipp pahali oldugu icin biraktik ama sma iyi iki acıdan da.. e bebekte 89.90 tl 800 grami 😊
ozgyrs Zelnuray benimkide 37 de dogdu suan 67 gunluk kilosu cok iyi hatta haddinden fazla iyi. Merak etme. Bir dene istersen. Sma normalde 90 tl evde eczane diye bi site var 81 tl ben toplu alıyorum biraz daha uygun oluyo. Memnun kalırsan seninde bilgin olsun ♥️
Melikeakiner Canım aptamil advance ve cvonformili karıştırıp verebilirisin. Doktorumuz bize bu şekilde önermişt. Gaz yapmıyor, tadıda güzel oluyor böyle.
salihayilmaz [bilinmeyen] aptamilin yeni mamasının içeriği anne sütüne çok yakınmış bende denemek istiyorum
gulsahmesut Sahidex canim ayni sorun bizde de vardi diger mamalardan hic memnun değildim sma gayet iyi kilo aldiriyo ve tok tutuyo