Allah aşkına böyle olan varmı benim kız 1 yaş oldu iyice cıldırdı ben birazda olsa rahatlamayı beklerken daha beter oldu uykuya dalınca ağlama krizleri tutuyor gece saat başı uyanıyor eskiden uykusu gelince biberonu emer iki sallardım uyurdu büyüdükçe zor oluyor şimdi tam iki saat salladım cocuk gözlerin kapanmış uykun cok fazla var uyusana yok aglıyor kaldırdım valla cok sinirliyim ama bide konuşuyor yani benimle gülerek 😂