GUBILIK asocialmom Anne sütünün hazmı kolaydır. Hipp mamanın da o sekılde. 8.5 aydır hipp kullanıyorum. Masallahı var. Tabi ki doyuruyor.
Oglan_annesi95 Ben mama kullanmıyorum ama bi holle baby di sanırım çok iyi diyorlar. Bi araştır istersen