asocialmom Mama işini çözemedim hala 😔 aptamil advence çok gaz yaptı conformil aldım tadını beğenmedi öğürüyo hangi mamayı denesem olmuyo napcam ben 😔
Denizarya34 asocialmom sizler mama beğenemiyorsunuz ben ne yapıyım süt alerjisi var kızımın sadece tek bir mama var tadı iğrenç aptamil pregomin yemek zorunda mecbur
Tgceasya Aptamil advance bizide mahvetti. Meme+mama gidiyoruz. 1 aylık bebeğim 3 saatte bir 60 ml veriyorum emzirdikten sonra. Ama 2 gündür ıkına ıkına bitti yavrum. Bebelac gold aldım herkes çok tavsiye etmiş. Şmdi uyuyo şükür
ozge_yasin_budak Tgceasya benimde 1 aylık bebeğim var meme +mama die gidiyoz bizde bebelac kullanıyorum çok şükür memnunum canım
GUBILIK asocialmom Anne sütünün hazmı kolaydır. Hipp mamanın da o sekılde. 8.5 aydır hipp kullanıyorum. Masallahı var. Tabi ki doyuruyor.