Merhaba benim de 5 6 günlükken gelmişti sütüm ve bebisim memeyi tutmuyordu göğüs ucuma şerbet dut suyu sürerek tutturmaya çalıştım benim de göğüs uçlarım çok yara oldu lansinoh göğüs ucu kremi sürüp üzerini buzdolabı poşetiyle kapatmıştım çok iyi geliyor öyle hemen iyileşmisti benim…sut gelmemesinin en önemli sebebi stres biz de bu süreçte çok stres oluyoruz haliyle ben ne zaman stres olsam sütüm yok denecek kadar azalıyor stres olmadığım günler artıyor siz de rahat olmaya çalışın Allah yardımcımız olsun.