Kizlar selam. 13 gunluk bebegim var. Dogumdan ilk 4 gun emmesi icin ugrastim. Emmedigi icin, tutamadigi ve sutum gelmedigi icin mama ile desteklemek zorunda kaldim. Beslenmesi icin. Ilk emziriyordum sonra mama veriyordum. 3450 dogan bebegim 3 gun sonra 2800 oldu. O gun tamamen mamaya dondum. Sarilik baslangici diye 2 saatte bir mama verdim. Toparladik cok sukur. Sagiyordum 1 saat ama sutum gelmedi. Mastit oldun dedi acil antibiyotik verdi iki tane emzirme dediler. Pompya sagdim ama gelmedi. Cerraha gittim az doyuracak kadar var dedi. Yine emzirip arkasindan mama ile destekledim. O kalan sutu emdi. Simdi goguslerim yumusacik pompa bile kabul etmiyor. Sagamiyorum bebegim emmiyor mama ile besleniyor. Sutum yok uzuluyorum ilk dogumum ilk tecrubelerim. Isterdim bebegimi emzirmeyi. Uzuluyorum herseyi yaptim hosaflar sutler sicak sular artik gogus uclarim yara oldu. Ve yumusadi. Bazen bakiyorum bisey geliyo sonrasii yok suya donuyo🥲