Navle Irmak21 bilemedim canım , bence bi doktora git bunları anlat en azından yol gösterir ve kafandaki sorularda bir nebze cevap bulur. Uzaktan ne desek boş. Nekadar erken müdahale okadar iyi bu yaşlarda bilirsin
Elfvli Navle doğru söylemişsiniz bende artık izletmiyorum. Bizim izlediğimiz dizi yada programlara zsten bakmıyor ama reklam çıktımı izliyordu reklamlar da kapatıyorum artık.
Navle Elfvli açık olması yeterliymiş izlemelerine gerek yok diyor pskiyatristler canım. İyi yapmışsınız. Üç yaşına kadar sıfır ekran sonra da önermiyorlar ama kontrollü izletilebilir çok istiyorsa deniyor
Elfvli Navle okudukça psikolojim bozuluyor. Önceden otizm diye birsey yoktu. Cocuk geç konuştu oluyordu. Simdi hemen otizm. Çocuğu takip etmekten sıkıldım.
Navle Elfvli uyaran eksikliği diyorlar direk otizm değilde. Ekran otizmi yani otizmi taklit ediyormuş. Aynen bende sıkıldım Allah yardımcımız olsun