Asyasya üç ay kadar sonra tamamen düzeldi, sizinki de düzelecek inşallah 🙏🏻 sosyalleşsin bol bol. Otizm olsaydı bence anlardınız. Bende kolik bir bebekti uyumuyordu kucakta durmuyordu ancak müzikli çizgi film açınca duruyordu açıyordum yanlış olduğunu bile bile uyusun diye ama çok pişman oldum. Ekran açık ama izlemiyor gibi bir düşünceniz olmasın dedi dr , beyin algılıyormuş tamamen kaldırın herşeyi hatta bir süre dijital olduğu için müzik bile dinletmeyin dedi