Smyyekaleli Yigidinannesi bize hastaneden geldi hastaneye kontrole gitmiştik idrar yolu enfeksiyonu diye gittik rota virüsü dediler 15 gün yattik
Yigidinannesi Smyyekaleli cook geçmiş olsun bize de acil den geldi sanki acile gittik kusmadi vardı tahliller yapıldı bişey çıkmadı 1 gün sonra işhal başladı sonraki tahlilde rota virüs çıktı şimdide bana geçti sanirsam aynı belirtiler bende var