gulay_candemir ben kullandim canim bi zarari yok eczaneye doktoruma danisarak aldim kullanabilirsin dedi sadece uykuya dalisi kolaylastiriyo onun disinda gece yine sık sık uyaniyolar kullanan cok var zaten ben bebegimi uyuturken 1 bucuk saate yakin salliyodum onu veriyorum 10 damla yarim saat surmuyo hemen uykuya daliyo