gulay_candemir kullanmadım ama doğru bulmuyorum ya bir daha uyanmazsa ? Ne olduğu belli değil bence uykusuz kalın daha iyi yazıl günah benim kızımda yeni doğan benek gibi sürekli uyanıp emiyor doğru bulmadığım iÇin kullanmıyorum tabi sizin tercihiniz ben düşüncemi söylemek istedim