Ben çiğden kuş üzümlü ve normal sarma yaptım, içli köfte yaptım,poğaça yapmıştım hafta sonu onun hamurundan buzluğa attim ,fazla diye,dünde patatesli el açması böreği yaptım, fazla olunca kala hamur ve malzemeyle gül böreği yaptm hamuru şekilde yani,sonra yağlı kağıda sarıp buz dolabı poşetlerini koydum..hazır yufkadan börek yapıp koycagm,derin dondurucum.olsaydi daha çok şey yapardım da yok maalesef,ramzandan sonra almayı düşünüyorum nasip olursa..