Ben börek kurabiye atıyorum misafire falan böreği iç harcını hazırlıyorum istediğim şekli veriyorum atalara sıvı yağ su sürüyorum üzerine yumurta ve susamını döküyorum tepsiye dizip donduruyorum sonra poşetliyorum araya yağlı kağıt koyuyorum yapışmasın diye Sonra çıkarıyorum beklemeden atıyorum fırına mis gibi oluyor