Naz2534 benim kızımda 4 . Ayından beri hem kansızlık hem B12 eksikliği var kaç. Defa iğne kullandık dodex fayda etmedi doktor hematoloji ye yonlendirdi araştırmaya götürdüm baya tahliller yapıldı çoğu temiz çok şükür yarısında yarın alicaz yarın yine bakilcak değerlerine en son gittiğimizde arstirmadaki doktor iğnenin bebeklere faydası olmadigini söyledi ocean b12 sprey verdi iki haftadır onu kullaniyorum gelişim geriliği yapmadığı sürece sıkıntı yok dedi bazı bunyelerde b12 üretimi olmuyor dedi çok şükür gelişim geriliğimiz yok boy kilomuz gayet iyi 10 aylik ve yürüyor 🥰 inşallah sizdede olmaz çok geçmiş olsun