Naz2534 Yasayan arkadaslar varmi bugun doktorumuz bize b12 eksik ilac verdi anne sutunden alamamis b12 sini benimkide yeterli ama kizim alamamis aranizda olan ve sonradan duzelen varmi tedaviyle cok morelim bozuldu :(
Neslisahh Naz2534 Benim b12 değerlerim her zaman çok düşüktü hamileliğimde,sonrasında ve kızımda da aynı şekilde düşük şuan ilaç kullanıyoruz kan değerlerine 1 ay sonra tekrar bakılacak bende merak ediyorum işe yarayacak mı diye 🤔
Asafeymeninannesi Naz2534 maalesef ki bizde aynı durumdan muzdaribiz İğne verildi 5 gün boyunca acile götürüp yaptırdık. Sonra tekrardan iğne yazıp bunu haftada 1 defa içermen gerek dedi 🤦♀️ Son 3 iğnemiz Sonucu merak ediyorum
Hohomoromu Naz2534 benim ki 9 aylıkken yasamıstı et protein yedir demişti bana b12 anne sütündn az gectıği ıcın sanırm oluyor bebeklerde telaş etme okadr canım buyudukce b12 içeren besinler yedir
Naz2534 Janss once igne verelim dedi sonra sprey yazdi 8. Ayda bakicam dedi kan tahlilerinde ona gore igne olabilir dedi ama okdr dusundurucu ki cook dusuk diye sasirdi
Naz2534 Hohomoromu yurumeye basmaya basladimi bir cok motor gelisimini etkiliyormus internetten okudum ve bu daha cok morel bozuyor
Asafeymeninannesi Hohomoromu peki bu eksiklik Yürümesini, emeklemesini, dönmesini bla bla.. Etkiledi mi?
Janss Naz2534 Düzenli şekilde kullanırsanız mutlaka toparlar annesi,güzel düşünün güzel olsun . Hangi marka sprey önermişti doktorunuz ?
Hohomoromu Asafeymeninannesi yok canım etkilemedı aşırı bi eksiklik varsa doktor zaten ilaçla takviye ederdi sana en son 9 aylıkken yaptırmıstk kan tahlılı b12 eksik cıkınca protein agırlıklı besledm et köfte falan suan 2 bucuk yasnda 2 hafta önce yaptırdknkan tahlılı bir şey çıkmadı ama senn içinbrahat etmesını ıstıyorsan bi süre sonra yıne yaptır kan tahlili ama cocugada işkence oluyor işte
Duygugul Asafeymeninannesi benım oğlumda da eksık engelledıgıne ınanmjyorum benım oğlum 3 aylıkken döndü hamılelıhımdede eksıktı benım
Ahsen2019 Naz2534 bizde de aynısı oldu yani bende yeterli b12 varken bebeğime az geçmiş 5 hafta boyunca haftada 1 kez olmak üzere b12 iğnesi vurdurdu doktor. Ve sonuç değer aşırı yükseldi bebeğimde uykusuzluk yaptı en yüksek değer 800lerde bizde 1800 olmuştu.
Naz2534 Janss boost b12 sprey diye geciyor zor bulduk eczaneleri dolastik depodan istedi bi eczanede oyoe bulduk
giz Naz2534 doktorunuz nasil anladi tahlil mi yapildi ? Benim kizimda y aylik kan tahlili istedim ama simdi onermiyoruz 8 bucuk aylikken alalim dediler zaten o zaman alincakmis ben demesem bile
Naz2534 giz ek gidaya gecmeden once ben istedim vitaminlerine baktirmak ama bebek icin gelisimi icin cok onemli bir eksiklik 8. Ayda zaten yine bir tarama yapiyorlar
giz Naz2534 bende istedim bugunde cok onermediler bilemedim suan yaptirsam mi acaba 🤔 sizede cok gecmis olsun en kisa zamanda duzelecektir eminim
Beyzaaslan Naz2534 bizimde cok dusuk degildi ama biraz dusuktu dodex diye bi ilac kullandik iki kutu yazmisti ama ilk kutusundan sonra tahlil yaptirdik duzelmisti
Selinto Benim bebeğim de de düşük ocean 1000 mg b12 kullanıyoruz iğne yazmadı gelişiminde de sorun yon çok şükür üzülmeyin geçici bir durumdur