MesNes sorun uyandırma değil de uyutma kısmında zaten, o aralıklarla asla uyumaz uyudugunda da ben illaki yanında yatacağım benim kolumda uyuyacak, yoksa 20 dkdqn fazla uyku yok, dün annem ve ablam vardi, oğlum 11 deki 20, dk lik uykusundan sonra hiç uyumadigi icin çok huysuzlandi saat 5 gibi sallayarak uyuttum daldiktan sonra anneme verdim, dedim ki 5 dk sende dursun çamaşırları aşıp geleyim, geldim ki annemle ablam oğlumu sallıyorlar, uyanmış, aldım uyuttum yatağına götürdüm 5 dk sonra uyandı yanına uzandım tekrar uyuttum uyudugna emin olunca kalktim annemlerin yanına geldim yine uyandı, gittim aldım kucağımda yarım saat uyudu