istanbullugelin34 Zlm benim oğlum bazen kendi kendine uyuyo 5 aylik ama gündüzleri gece salliycam yada emerek uyuyo sallarsam illa ninnide söyliycem sıpaya 🙄
istanbullugelin34 Zlm az önce gözlerini ovusturuyodu aldim besiğine koydum kendi kendine biraz oyalandi sesler cıkardı falan sonra döndü uyudu güzel yavrum gece uyumaz ama illa salliycam ninni de olucak 😂
Pelinxx Zormama maalesef o kadar çok ağladı ki kıyamadım. Eskisi gibi kucakta gezdirerek uyutuyorum 8,5 kilo oğluşumu 😬
Zormama Pelinxx bizim de uyuyus seklimiz oyleydi bazen bayilacak gbi oluyodum, acele etmeyin 7.ay bitsin oyle baslayin
Pelinxx Balcicek1 çok güzel ama şimdilik başaramadık. Oğluşum hazır olduğunda tekrar deneyeceğim :) diş çıkaracak sanırım gece uykuları baya bozuldu