Gencanneyim tebrik ederim yapmışsınız benim en büyük hayalimdi üstelik gece çişini bile yapmıyordu ama çok gaz problemi yaşadık ve hep ishaldi bir türlü kıyamadım yavruma birde başımdan eksik olmadılar biz eskiden diye başlayıp susmayalar ki çocuk uyanınca kucağıma almama bile karışmaya çalışıyorlardı 😡tabi hepsinin hakkından gelsemde ekstradan bununla uğraşacak enerji bulamadım kendimde☹️☹️ valla boşuna hem bez parası hem pişik olması vs ile uğraşmak yerine keşke denese herkes … sizi gönülden kutluyorum en güzelini yapmışsınız