tugbahy6 Sedanindenizi 😳😳 neden böyle bide sütünüz varken neden mama uyuyorsa acıkmıyordur büyüdü artık
3MelekAnnesi3 Buseeek ben büyük oglumu yatmadan 1 saat önce doyurup gece boyu bida bişey vermezdim 1 yas sonrası tabi 1 yas öncesi 9 aydan sonra sabaha karsı 6 gibi 1 kez biberonla mama verirdim
Ruveyda_yasin Buseeek yok ben devam 11 aylık 1 yada iki kez mama içer yoksa uyumaz evi başımıza yıkıyor