Kızlae gece beslenmesini kestinizmi 10. Ayımıza giricez bebeğim biraz zayıf olduğu için bir kez gece mama veriyorum sizce kesmelimiyim birde 9 buçukta gece maması yapıp yediriyorum yani mama almamş oluyor sizlerde durumlar nasıl kaç saat aç kalabilir birde gece maması yedirip tekrar mama içiren varmı