Linaninannesi59 olmazmı kızım 6 aylık oldugundan beridir ayrı yatıyoruz şimdi 21 aylık valla ben salonda yatıyorım o yatak odasında buray bile geliyor ses 😁yatak odasını çok seviyorum ama kızım orada uyumuyor off bende salonda sevmiyorum 3 ay oldu salona taşınalı😊 valla rahatlık ama işte insan yatagını aramıyor değil 🥴☹️