Kızlar merhaba
Eşim burnundan nefes alamadığı için çok fazla horluyor ve hem ben hemde kızım uyuyamıyoruz. Horlama bantı denedik işe yaramadı. Döndürüyorum olmuyor 2 yastıkta yatıyor olmuyor. Artık sabrım kalmado ayrı yatmayı denicem. Benim gibi yaşayan var mı bu durumu. Yada horlamaya çözüm bulanınız? 😭😭😭