Gzemerdogan biz hastaneden çıkarken normal hayata devam demişti hatta ben bebeğimi korktuğum için pusetinde yatırıyordum doktorumuz bunu farketti ve bebeğini kucağına al demişti ameliyat yeriyle alakalı bir endişen olmasın demişti bende ondan sonra rahatladım ve bebeğim istediği gibi hareket etti