Gzemerdogan Kızım 1 yaşında ameliyat olalı 40 gün oldu, deli gibi dönmek istiyor tutamıyorum yatakta yuvarlanıypr gögsünün üstünde cok korkuyorum bişey olucak diye sizin süreçleriniz nasıl ilerledi
Aycaxx Gzemerdogan merhaba.cok geçmiş olsun 🤲 Rabbim şifa versin inşallah.benim kızıma da üfürüm var diyorlar ama çok az diyorlar bir ay sonra egk cekilcek Sizin nasıl ilerledi bu süreç acaba
Esrayusra Gzemerdogan merhaba benim bebeğim de 7 aylıkken olmuştu çok hareketliydi doktorumuza sorduğumda endişe etme normal hayata devam demişti bende hiç kısıtlamamıştım bir sorun olmadı çok şükür
Melek_annesi_06 Gzemerdogan tam hatırlamıyorum ama canım benim kızımda çok hareketliydi çok şükür bi sorun olmadı fırsatın varsa doktorunuza sorabilirsin şahsen dikkat edilirse sorun olacağını sanmıyorum ben💐
Berna2121 Çok geçmiş olsun ben klap damar servisinde calisyorum ama büyükler için olan tam ortadan acmissa eğer kesi kesinlikle yan yatması kaynama yapmaz gerekirse oturu poziyonsa uyutun
Gzemerdogan Berna2121 tam ortadan kestiler canım aynen doktor sağa sola dönebilir demişti neredeyse 1 ay hastanede kaldık ozaman hiç böyle döneyim edeyim demiyodu bende sormadım ya yüzüstü yuvarlanabilirmi diye şimdi herhalde acısı geçti baya hareketlendi
Gzemerdogan Aycaxx bizede doğduğunda üfürüm var demişlerdi canım biz masumdur kapanır diye bekledik ama kapanmayınca kardiyolojiye gittik orda direk bakınca anlaşıldı zaten ameliyat diye, bazı üfürümler kendi kapanıyormuş inşallah öyle olur🤲🏻
Aycaxx Esrayusra bütün herşey EKG de çıkıyor değil mi.kizima üfürüm var diyorlar ama hala tam olarak bakmadılar çok küçük bişey diyorlar
Gzemerdogan Esrayusra nekadar süre sonra böyle demişti canım yani bende 40 gün felan baya kolladım ama artık tutamıyorum
Esrayusra Aycaxx ultrason gibi düşünün kalbi izliyor doktor emzikle oyuncakla sakinleştirmeye çalışıyorduk biz
Esrayusra Aycaxx inşallah hayırlı güzel haberlerle dönün dualarım sizlerle 🤲🤲 ama olurda istemediğiniz birşey duyarsanız lütfen üzülmeyin çok çok zor bir durum evet ama güçlü olmak zorundayız bunu dibine kadar yaşadım siz güçlü olun ki bebeğiniz de güçlü olsun 🥰
Esrayusra Gzemerdogan biz hastaneden çıkarken normal hayata devam demişti hatta ben bebeğimi korktuğum için pusetinde yatırıyordum doktorumuz bunu farketti ve bebeğini kucağına al demişti ameliyat yeriyle alakalı bir endişen olmasın demişti bende ondan sonra rahatladım ve bebeğim istediği gibi hareket etti