Normalde doğunca yapılıyormuş biz yaptılar diye düşünmüştük özel hastanede bakmamış lar 3.ayımızda gittik damla damlatıp göz arkasına değişik aletlerle baktı gözlerinin iki kenarında 2.3 gün hafif kanlı kaldı ve çok ağladı muayene edilirken hatta ben korktum kendi doktorumuza sordum o şekil yapılır dedi bilemem size farklı bir yöntemle de bakabilir.