frambuaz Yenidoganbakimi bızım 4aylık ama canım 3 aylıkken ben 60 verıyordum 3 aylıgız ortalarında 90a basladım
yusufmertmom Yenidoganbakimi ben her öğün vermiyorum mama. Doymazsa ağlıyor evet , gaz oluncada ağlıyor ama ikisi farklı oluyor
yagmursen Yenidoganbakimi benim doktorum istediği kadar verin fazlasını kusar demişti. Ama ağlamıyorsa gerek yokk
BeSste Humhuma1 mamasını mı değiştirseniz acaba? Biz aptamil kullanıyorduk herkes hipp önerdi hipp aldık 2 gün kullandık her mamadan sonra ağız dolusu kustu mamanın hepsini, aptamilde öyle sıkıntımız olmuyor
Humhuma1 BeSste bebeğim midesinden usuttu diye kusmaya başladı malesef..onun için sık sık az az mama veriyorum öylede kusması da azaldı
Elcinn Benim de kızım 3.5 aylık 3 saate bir 90 CV veriyorum ama bazen hepsini bitiremiyor kalıyor bazen 60 ml içiyor doğum kilosu 3.350 şimdi 5.560 kilosu biraz endişe ettim ama doktorumuz normal boyu önden gidiyor dedi
Mehtap038 Baakpnr- cnm yınede sen bılırsın ama cok az bence 3 saatte 140-150 ıcıyor benım kızım artırarak bı deneyın ıstersenız
Gamzzey Yenidoganbakimi bu bebekten bebeğe değişiyor bazı bebekler daha iştahlı olduğu için fzla içebiliyo benim oğlum 5 buçuk aylık 120 cc içiyo bazen 90 cc bazen 150 cc belli olmuyo atak dönemlerinde huzursz olduğunda 90 içiyo 120 yaptığımda 3 saatte bir veriyorum 150 yaptığımda ise 4 saate bir doktr çok sık verme mama daha çok tok tutuyo anne sütünden vede artk büyüdüğü için çok sık vermene gerek yk dedi