Yenidoganbakimi Anneler 3-4 ay bebekleriniz kaç saatte bir kaç cc mama içiyorlar acaba? Biz 3 saatte bir 120 cc içiyoruz ama sanki yetmiyor gibi sizde durumlar nedir?
Baakpnr- Yenidoganbakimi kızlar benim kızım da 3 ay 1 günlük sadece mama ile besleniyor ben 4 saatte falan 120 veriyorm . Genelde huzursuz oluyor acaba soymadığı ıcın mi . Tabi bebekten bebeğe fark var ama bu aylık bebekler genelde aynı içer sanki dimi. Aslında kızım ksuuyor ondan korkuyorm vermiyorum bir kere boguldu küvezde yattı da 😞
yagmursen Yenidoganbakimi güm içinde sürekli emziriyorum, bazen yetmediğini daha yemek istediğini ya da emmekle uğraşmak istemediğibi hissedince bi 60 cc yiyiyor. Ama eger dışardaysam kayınvalidem bakıyorsa 2 saatte bir 90-120cc yer
delirmeceler Yenidoganbakimi benim ikizlerim premature düzeltilmiş 2,5 aylıklar 2 saatte 1 90 cc içiyorlar yetmediğinde takviye veriyorum her bebeğin içimi farklı oluyor
Yenidoganbakimi 1Beybiletto maşallah kaç kilo doğmuştu şuan kaç kilo acaba benim kızım en son 6 kilo civarıydı
Mehtap038 Baakpnr- cnm yınede sen bılırsın ama cok az bence 3 saatte 140-150 ıcıyor benım kızım artırarak bı deneyın ıstersenız
Yenidoganbakimi yagmursen o zaman arttırmam gerekli demekki doymadığını hissediyorum versem daha yer gibi duruyor
Yenidoganbakimi yusufmertmom maşallah içtikten sonra ağlaması oluyor mu benim kızımda oluyor ayağa kalkınca susuyor acaba gazından mı doymadığından mı anlayamadkm
Saki Yenidoganbakimi benim kızım da 120 den fazla içiyordu iştahlı bebek bir ölçek daha arttırabilirsiniz daha rahat uyur
lyl0742 Yenidoganbakimi 2.5 3 saatte bir 120 cc bazen 150 cc doyunca kendi istemiyor zaten fazlasını da çıkarıyor tam doyunca daha derin oluyor gece uykusu 3 ay 21 günlüğüz 🤗
yagmursen Yenidoganbakimi benim doktorum istediği kadar verin fazlasını kusar demişti. Ama ağlamıyorsa gerek yokk
yusufmertmom Yenidoganbakimi ben her öğün vermiyorum mama. Doymazsa ağlıyor evet , gaz oluncada ağlıyor ama ikisi farklı oluyor
frambuaz Yenidoganbakimi bızım 4aylık ama canım 3 aylıkken ben 60 verıyordum 3 aylıgız ortalarında 90a basladım
Humhuma1 Yenidoganbakimi canm benimde bebeğim daha yeni 3 aylık oldu 3 saate bir 90 CC veriyorum.kusma skntkmkz olduğu için mamasını olceginin yukseltmedim.cunku ölçeği yukseltince daha çok çok kusuyor.hatta 3 saat olmadan bile bakıyorum bebeğim huzursuzsa erken veriyorum mamasinj
BeSste Humhuma1 mamasını mı değiştirseniz acaba? Biz aptamil kullanıyorduk herkes hipp önerdi hipp aldık 2 gün kullandık her mamadan sonra ağız dolusu kustu mamanın hepsini, aptamilde öyle sıkıntımız olmuyor
Minnakordek Yenidoganbakimi her bebek farklıdır bence benimki 3 aylıkken 60 yerdi tembel yorulurdu halende ben ağladıkça (açlık ağlamasını ayırt edebiliyorum) yapıp veriyorum saat tutmuyorum