Kızım 5 ay sonra 4 yaşına girecek doğduğundan beri kabız birtürlü çözüm bulamıyordum kakasını yaparken resmen morarıyordu kanamayı saymıyorum bile denemediğim yağ ilaç bitkisel şey kalmamıştı sonra her sabah aç karnına su ılıtıp içirdim suda beklettiğim kayısıyı yedirdim ondan sıkılınca su ve elma olarak devam ettim 3 aydır çok şükür geçti çok arada 1 gün yapmadığı oluyor ama neler çektim bir ben bir Allah bilir kakası poposunda kalıyordu 1 saat tuvalette ağlıyordu ama çok şükür geçti denemekte fayda var bence bu derece zor bir kabızlığı çözdüyse sizede şifa olur birde çatlak canını acıtır yapmak istemez onuda şöyle iyileştirdim 2 litre ılık suya 1 kapak batiqon döküp içine oturtuyordum