pundit emziriyor musunuz? Benim kızımda da var kabızlık doktora gittik herhangi bir sorun yoktu, ama ara ara karnı ağrıyordu ve yaparken zorlanıyordu. Ek gıdayı da kısıtlı alıyordu. 2 hafta önce emzirmeyi bıraktım 25 aylık oldu zaten. 2 haftadır kabızlığı azaldı hatta yediği içtiği şeylerden kaynaklı sık bile yapar oldu. Ben emzirme sürecine bağladım kendimce, belki benim yediklerimden etkileniyordu ama benim o derece kabızlığım olmadığı için dikkatimi çekmemişti. Eğer emziriyorsanız siz de diyet yapın bence