Gymy [silindi] oyy Maşallah bizimde ama bizimki çok huysuzluk etti hala ediyo ağrısı var 4ay24günlük paşam
Busu48 [silindi] Maşallah 🥰 Bizimde iki üç gün önce hiç bi belirti vermeden çıkardı alt iki dişi 6 ay 26 günlüğüz 🙋
Kayrarel [silindi] 😁 darısı diğer dişlerinin başına 😁😁 hayırlı olsun ilk kim gördü ? Biz de adettir ilk gören hediye alır ☺️
Narmina Dişlerine bir şeyler sürdünüzmü? Bizde de çıkıyor yeri beyazlamış, gözünüz aydın o zaman, ona yardımcı olmak için bu dönemde be yapıyorsunuz?
[silindi] Narmina vallahi inan hiçbişey yapmadım sadece dişleri kaşınınca elimle kaşıdım diş kaşıyıcı sürdüm okadar
Mervemira [silindi] masaAllah zamane minikleri cok hizli sanirim benim kizim da 4 aylikken kardesim farketti hic anlamadim bile ben 🤷♀️ Cikarmis yavrum
Kuzum01 Ahhh ahh benim oğlum 46 günlük doğarken dişleri vardı 2 tane onları çektirdik sallanıyor yutar diye şimdi aynı yerden ikisi gene geliyor 🙈 bu arada hayırlı olsun dişleriniz 😊😊
Kuzum01 [silindi] galiba o dişler yüzünden beni ememiyordu şimdi dişleri kaşınıyor diye devamlı memede yaralar yeni iyileşmişti bakalım şimdi ne olacak 🙈😊😊