[silindi] Kızlar çok mutluyum 4 ay 21 günlüğüz dişimiz çıktı maşallah hiç belli etmedi nasıl çıkardı bilmiyorum 🥺😍
Boylu0104 [silindi] ayy maşallah canım bizim oglan 8 aylık oldu daha tık yok 😐 bugun atesi cıktı çok fena pişik oldu inanılmaz huysuz sadece aglıyor salyalar akıyor sürekli ne yapacagımı sasırdım artık dişe baglıyorum ama bakalım
Edacan89 Boylu0104 ne kadar geç çıkarırsa kadar iyi canım.erken çıkan diş ya çürüyo ya kırılıp dökülüyo.
[silindi] Sahidex çay bardağıyla bir bak canım belkide çıkmıştır bizimki de öyleydi çünkü meğersem çıkmış
Hicranpoyrazz Bzimde 7 aylık olduk hala tık yok huysuzluk agızdan su akıntısı kulagıyla oynaması damaklarını kaşıdıgım zaman rhatlaması var fakat 4 aydna beri bu şikayetleri var hala tık yok 😁 maşallah bebeginize :))
[silindi] Hicranpoyrazz bizimki çok küçüktü elimi damağına sürünce okadar rahatlıyordu ki daha kırkı çıkmadan 😂😂😂
Sahidex [silindi] nasıl bakcamki çay bardagiyla canım ama gozukmuyki bisey🤔🤔sadece zamanlar beyazlamis
[silindi] Sahidex bizimkinde de çok görünmüyor canım çay bardağının ince olan yerini beyaz olan yere hafif vur zaten çıkmışsa çıt çıt ses gelir elinlede kontrol et bak hafif çıkıntı olabilir
Elifiniz Benim kızım bi dişli doğdu O düştü suan 3 ay 18 günlük rahat bir bebek iken ağlamaları arttı bi huysuzlaştı bi kaç gündür eli ağzından cıkmıyor vede sürekli salya bide iştahsız acaba diyrm dişten dolayımı anlamıyorumda hiç