Elaninannesi2021 ahahahaha aynı ben. Benim kızın da saçı kısa, geçen avmye gittik adını söyleyince erkek sanmıştık ddi. Ben de dedim hmmm sizin kızınız böyle uzun saçlı doğdu heralde dedim ben de 😆 valla salak bu insanlar ya. Kaynanam annem ablamlar kaynana komşusu hepsi diyor arkası erkek. Kaynana diyor Neymiş de burnunun üstü mavi damar varmış erkek olacakmış 😂😂😂😂😂 afedersin bi yerimle gülüyorum.