Hanımlar tamamen meraktan açıyorum bu postu 10ncu ayına girecek kızım var. Her gören erkek mi bu diyo. Saçı kısa Toka vs takamıyorum da. Bir de bunun arkası erkek ikinciye erkek olur diyorlar inanmıyorum tamamen hurafe benim için. Sizde böyle oldu mu acaba ikinciye erkek diyip erkek olan veya kız diyip kız olan. Sadece merak ettim🤗😏