anataraf1leoparbenim Bu tür kazalar olabiliyor maalesef. Sonuçta isteyerek kimse vurmaz çocuğuna. Mesela benim de kızım 3 oğlum 1.5 yaşında. Penguen gibi paytak paytak peşimde gezerler. Asla iş yaptırmazlardı. Tuvalete bile gidince kapıda beklerlerdi. Kızımla konuşmayı denedim. Kardeşine sahip çıkman gerekiyor, onunla oyun oynaman gerekiyor diye. Şimdi çyle yapıyoruz. İş yapacağım zaman veya tuvalete gideceğim zaman, kızım ben bunu yapıcam siz kardeşinle oynayın ben hemen geliyorum diyorum öyle oyuna dalıyorlar.