Minisinannesiii 2melekannesi__ bazen oluyo ya öyle siz yinede 9da yatirin benimki de 2.5 aylikken filan hep 9da uyurdu 1 hafta boyunca 1 de uyumaya alıştı sabaha kadar yatirmasam da uyuyasi yoktu 😀 tekrar 9da yatira yatira alıştı
2melekannesi__ Minisinannesiii yok yok yatırıyorum zaten akşam 8 gibi uykuya hazırlıyorum tam dalıyor yatağına koyuyorum uyanıyor hoop tekrar emzir gazını al uyut tekrar yatağa koy yine uyansın yine al pışpışla derken saate bi bakıyorum 11😬🙈 inşallah eski düzene döneriz çok geçmeden
Sakileyt 2melekannesi__ heh tam benim bebğimde öyle 1 ay 13 günlük gündüz uykuları 15 dk gözlerini açıyor pat diye kollarımda derman kalmadı gazı yok karnı tok anlamadım gitti düzelecek inşallah sabır
2melekannesi__ Sakileyt daha çook ağırlaşacaklar 🙈😅 anne kokusunu sıcaklığını alınca soğuk ruhsuz yatakları istemiyorlar tabi onlar da haklı ama bi düzenleri olsun uyuyup dinlensinler istiyoruz biz de işte
Minisinannesiii 2melekannesi__ mekan değiştirdiniz mi ondan da oluyo ben 45 günlükken annemlere gitmiştim 3 aylik olana kadar orda kaldim eşim eğitime gitmişti çocuk gündüzleri 1 dakika bile uyumuyodu
Azra_nasip İnanir misin halanda yaşıyorum ikinci aydan beri halimiz böyle bizim üç aylığız ama daha da kötü oldu 🥺😩
Efeninanasi 2melekannesi__ 5 aya kadar sürekli değişecek düzen beklemeyin😀4. Ay atağından seslenıyorum gece uyumuyor saat başı uyanıyor koydugum an sankı canını yakıyormısum hıbı aglıyor saat başı emmek istiyor sürekli kucakta gezmek istıyor daha sayayımmı😀
2melekannesi__ Efeninanasi 4.ay zaten korkulu rüyam postları falan görünce şimdiden dua ediyorum hafif geçirelim diye 🙈😅
Gizemissss 2melekannesi__ he evet 4. Ay kabusunu yaşamış biri olarak hala geçmedi yakında tımarhanelik olacam
2melekannesi__ Gizemissss ne zaman başladı kaç gün oldu? Allah kolaylık versin bu arada bebişe de size de🙈
2melekannesi__ Piraye2021 doğum tarihleri de aynıymış 🥰 bebişlerin büyüme süreci kolay değil arada böyle düzen şaşıyor demekki 😬
Gizemissss 2melekannesi__ 3 bucuk ayllıkken başladı. 5 aya girerken bitmesi gerekiyordu. Resmen 1 bucuk ay takvime baktım hergün. Ama hala geçmedi
2melekannesi__ Gizemissss her bebekte uymuyor tarih demekki bizde de atak görünmüyor bu haftalarda ama atak belirtileri yaşıyoruz anlamadım. Tez zamanda bitsin inşallah eski düzenli uykulu günlerimize kavuşalım 🤗
Piraye2021 2melekannesi__ benim bebeğim prematüre ama atak donemlerini normal mi yasicaz yoksa ileri tarih mi bilmiyorum, nerden çıktı bu ataklar yahu 😭