2 ay 8 günlük bebeğim şimdiye kadar gündüz uykuları çok olmasa da iyiydi emerek uyur yatağına koyardım 30-45 dk uyurdu son 3 gündür kucağımdan indirdiğim gibi gözlerini açıyor yatağında asla uyumuyor hatta kucağımda da çok kısa uyuyor 15-20dk 🥺 geceleri 8-9 gibi uyurdu 3 gündür 11de uyuyor bu dönemde uyku gerilemesi yok bildiğim kadarıyla ama niye böyle oldu acaba? Gazını alıyorum karnı tok ama dalamıyor uykuya bir türlü