Sebastiann ya hahahaha 😀 biz altli üstlü oturuyoruz ve yemeklerimizi onların evde yiyoruz onun için birlikte yaşamaktan farkımız yok ben kendi evimde oturuyor olsam da gün içinde evinde işleri bitirdiği gibi bizde bitiveriyor. Çocuğun çoğu şeyi ile ilgilenmek istiyor bazen yardımcı olduğu için çok işime geliyor evet kabul ama bazı günler çocuğu sadece emzirmek için alabiliyorum bir de şimdi memeyi de bırakırsa biberona başlarsa o işi de o yapar çocuk benden iyice kopar tek korkum ve üzüntüm bu bile diyebilirim çocuğumla onlar yüzünden doğru düzgün bağ bile kuramıyorum sanki bilmiyorum öf çok doluyum bu konuda.😔