Kızlar 2 Ay 22 günlük erkek bebeğim var. 1 2 gündür emmek istemiyor gibi ya da ben daha acıkmadan emzirmeye çalışıyorum. Dün akşam saat 8de dayanamadım sağdığım sütü biberonla içirdim içti uyudu yani açmış ama emzirmek için kucağıma alıp koluma yatırdığımda çığlık çığlığa ağlıyordu. Çok üzüldüm o sütü içti uyudu ben ağladım neden emmedi diye. Sonra uyandı yikayacaktik zaten yikadik falan biraz direndi ama gene uyudu hiç emzirmeye çalışmadım 2 saat bile olmamıştı sütü içireli çünkü saat 11 gibi uyanır gibi oldu emzirdim uyudu gece ve sabah yine her uyanışta emzirdim uyudu. En son sabah saat 11de emzirdim emdiğini kustu demek ki daha acikmamis diye düşündüm sonrasında bir daha hiç emmedi ve şu an 11den beri 2.ye uyudu zaten kısa kısa uyuyor uykuya geçişler zor oluyor ama o ağlayışı uykum var ağlayışı yani biliyorum. Karnı acıkmış olsa uyumaz dimi ya da meme reddi olsa hiç emmez dimi. Emzirmeye devam etmek istiyorum çok üzülüyorum memeye yaklaştırdığım zaman böyle ağlayınca.