Sibelakyz GizemveEge büyüdükçe kaka sayısı azalıyor. Bazen günde 5 kere yaparşar bazende 5 günde bir yaparlar. Çiş önemli olan
Deletedmom136 GizemveEge aynen bizde öyle sütüm de iyice var ama yine mama alınca daha iyi doyuyo uyuyo
Erdemim Sibelakyz eğer terliyorsa bebeğiniz o şekilde atıyordur. Ama terlemiyorsa mutlaka doktora gidin en kısa zamanda. Benim oğlum çok çiş yapar normalde ama yaz geldi geleli daha az kokulu ve sarı renkte yapıyor yaz aylarında bu çok normalmis
Esraarass Erdemim çişin rengi koyuysa yeter kadar su almıyordur. Ek mama dönemindeyse gün içinde mutlaka su verin
Kemalinannesi Benim oğlum da 6,5 aylık bi gün hiç yapmadı çiş gece yapmıştı doktoru olabilir normal demişti
dolunay_6 Sibelakyz kızarıklık morarma filan varmı pipide tıkanıklık olabilir pipi ucu dar olabilir sünnet oldumu bebeğiniz doktora gitmenizi öneririm önemli bir durum bence
Erdemim Esraarass tabi şu veriyorum mutlaka zaten oglumda kristellesme oldu bir kaç sefer ben genel de su verdim o yüzden.
ArasinnAnnesi Ya benimde oğlum 16 aylık bi kaç gündür çok su içiyor fakat çişini çok çok az yapıyor neden olabilir ya önce çok su içmese de yapardı anlam veremedim
AyseDuruu @Sibelakyz benim kızımda 3 ay 9 günlük normalde bezleri dolu olurdu son 1 haftadır çok az yapıyo bugünde turuncu lekeler gördüm anne sütü alıyor sadece emmesi de iyi aslında ama çok fazla terliyor baş kısmı ve aşırı salyası var
Nevnev AyseDuruu aynı bizim kız bugün iyi ama il değiştirdik burası nispeten serin hemen doldu bezler
CerenBulut AyseDuruu susuz kaldığından oluyormus lekeler doktor şakın korkma dedi bana hatta İnstagram kullanıyosan hekimanne açıklamış bezin görüntüsüyle birlikte