Sibelakyz ben ilk bebeğimde yaşadım erkek bebeklerde olduğu gibi kızlar bebeklerde de vajina yapışıklılığı oluyormuş biz çok geç anladık malesef bebeğim zamanla ağlamaları arttı ilk kez duymuştum kız bebeklerde bu olayı etrafımızda da yaşayan olmamıştı 4 yaşına kadar drumuz elle müdale etti muhakkak drunuza sorun genelde muayene sırasında baktırın her doktor kız bebeklerin vajinasına bakmıyor biz çok zor atlattık umarım sizinki öyle bi durum değildir