Ceylan25 benim kızım da çok seviyor, bi gün ayırmadan bekledim 2 saat ağzından çıkarmadan kalabiliyor 🐣çok güzel âlâ, ben de isterim hep öyle kalalım ama insanım işte acıkıyorum, susuyorum, oturan yerlerim ağrıyo bi zaman sonra.. bunun bi düzeni olmalı dedim, geceleri istediği kadar emiyor, sabahları pek istemiyor gün içinde de bi kere memede uyumasına müsaade ediyorum. Çok uykusu gelince kucakta uyutuyorum. ( ama çok zor ağırlaştı artık) Reflü olduğu için pek yatakta yatamaz, genel de ana kucağında duruyor, onun içinde uyuyor bazen, huysuz değilse, keyfi yerindeyse..