Ceylan25 sinemaya gitmek mi, cesaretinize hayran kaldım. 4 buçuk aylık kızım geçenlerde yarım saat markete gittim evi yıkmış ağlamaktan😢 Sinemaya çok istesem de gidemem, eşime sen git diyorum, sensiz izlemem diyo. Netflixe falan düşsün diye beklicez mecbur.
Ben evden çalışmaya devam ettiğim için hiç düşünmedim ama işe başlayana kadar memeden hariç de uyuyabileceği bir yöntem bulmaya çalışın. Ben aşırı emdiği ve tokluktan nefes alamadığı zamanlarda emzirir gibi kucağıma alıp gezdiriyorum. (Tavsiye etmem zor bi yöntem) yanına yatarak uyumaya alıştırmak istiyorum mesela. (Uyku eğitimi denen şeye karşıyım ama siz deneyebilirsiniz.) Uyku -meme ayrımı yapabilirseniz kolay alışabilir. İşyerinizle görüşüp bir süreliğine yarım gün olarak çalışıp yavaş yavaş alıştırabilirsiniz. Böyle bir hak var yanlış bilmiyorsam. Bir arkadaşım doğum izninden sonra işe başladığında yarım gün geliyordu.