ikikoalaanasi Deletedmom_32 işte bu şekilde düşünenlerin hepsi doktora, öğretmene, polise garsonda dahil bu tür meslek grublarına aşağılamayı, hakaret ve şiddeti hak görüyorlar kendilerinde, sizin hakkınız bütün bu hizmetlerden men edilmek..
Deletedmom_32 JackDaniels düştük de ne oldu küçücük bebeğime bakmadılar Allah büyük inşallah sizde bi gün anlarsınız ihmalin ne olduğunu !
MesNes Yakında bir doktora 400 hasta düşünce o hastalardan biri de siz olduğunuzda bu grev günlerine bile şükreder hale gelirsiniz çok ama çok haklılar../ dilerim hepsi güzel şartlarda iş bulur ve ayrılırlar o zaman devlet ve millet görür anyayı konyayı
mavibozkurt Minipekka hayır. Sendikalilar diye biliyorum. Çünkü sendika grev yapacağız dedi mi üyeler yapmak zorunda. Hiçbir sendikaya üye olmayan varsa muayene ediyor. Sadece doktorlukta değil işçilikte de bu böyle.