Doktorlarin grev yasal hakkı ve haklarını araması çok güzel bir şey, peki bu süreçte el kadar bebeklerin “ HASTA HAKLARİ” adın altındaki hakları neden cigneniliyor. Bı taraftan hak ararken diger taraftan haklar cigneniyor , kurunun yanında da yaşta yanıyor lütfen tek taraflı düşünmeyin. Bebek hastaları gördükce bir anne olarak vicdanım kaldırmıyor.