Kalimbanne Merak ettim. 🤣 Ben hamile kalır kalmaz reflekslerim gelisti. Normalde düşen birşeyin arkasindan bakar kalırdım. Şimdi havada yakalıyorum 😅 Bir de hislerim gelişti. Aklıma gelen başıma geliyor mutlaka. Tehlike olmasa bile kötü birşey hissediyorsam mutlaka mutlaka önlem alırım. 😁 Sizlere neler oldu?
BabyYoda Kalimbanne Resmen olasılık hesaplıyorum. Ki ben çok rahat ve umursamaz biriydim. Hayat beni kocaman bir anaya çevirdi
Deletedmom5284 Kafamda çok güzel senaryolar kurmaya başladım “ Şu sehpaya kafasını vurup ordanda duvara çarparak arka bıngıldağının üstüne düşebilir, en iyisi bunu kaldırayım ”
Alinabebek Deletedmom5284 off evet sürekli kafamda senaryolar üretiyorum bende herşeyini düşünmeye dikkat etmeye çalışıyorum, her anım herşey bebeğimle ilgili.
Sarelinagis Kalimbanne Ya bende çok kötü bi huy gelişti kızımı asla gönül rahatlığıyla bırakamıyorum ya camdan düşerse ya boğazına birşey kaçarsa kötü şeyler düşünme huyu oluştu bide önceden gece uykusuz asla kalamazdım şimdi 24 saat bile uyumadan durabilirim
GiybetReis Kalimbanne zaten pratik bi insandım. Anne olunca daha acayip bişi oldum. Robokop mu dersiniz artık ahtapot mu bilemiyorum😅 bir de önceden canım kıymetsizdi. Çok cesurdum. Artık bana bişi olcak diye ödüm kopuyor. Boğazım şişse hemen kendimi önleme boğuyorum. Bana bişi olursa kızıma kim bakar diye 🙃
xmel Kalimbanne k9 köpeği gibi koku alıyordum desem yeridir doğum yaptım hala alıyorum özellikle bardaktaki vs deterjan kokusunu 😩😩
JackDaniels Kalimbanne Yemek yedirirken ağız oynamasıyla çok dalga geçyordum. Şimdi bende sanki kendim yiyor gibi ağzımı oynatıyorum jsjdjdhdh😂 Birde aman ordan çarpar, düşer, örtüyü tutup üstüne çeker şunuda kaldırayım ortadan diye diye evim minimalist oldu😂
Kalimbanne JackDaniels Yemek yedirirken ağız oynamasıyla çok dalga geçyordum. Şimdi bende sanki kendim yiyor gibi ağzımı oynatıyorum Ahahah bunu ben de yapıyorum siz söyleyince hatırladım 🤣