Littlebird fresh_mom 10-11 kilo gündüz 4+ gece 5 kullanıyorum ama son paket 4+ da tamamen 5e geçeceğim
Mery103 fresh_mom hep sleepy kullanmıştım şimdi goon premium soft kullanıyorum benim kızımda o kilolar da 4 numara kullanıyorum bez büyük yani hiç sızdırma yaşamadım küçük bir paket alıp deneyebilirsiniz
Moonlightttt secoz bebeğiniz çok küçük ,o zamanlar ben 2 saatte bir değiştiriyordum. Sürekli de kontrol ediyordum kaka var mı diye.Biraz büyüdükten sonra çiğlik çığlığa ağlayıp uyanıp kalkıp oturuyorlar,ileride anlarsınız.
Moonlightttt fresh_mom benim bebeğim 69. Cm .9 kilo , Molfix uzun oldu göbek deliğine denk geldi. 5+çok ideal olur bence ama çoklu paket 300lu falan alacaksanız geceye 6 da olur
_mmom fresh_mom Şok un bezi bebeland kullanıyorum çok memnunum sleepy çok sızdırırdı bu sızdırmıyor 🤗
Nesrincente fresh_mom oğlum suan 11 kılo ven 4 no kullanıyorum bence bez kucuk degıldır bızde sızma sorunu hıc olmuyor ama ben bu sızmayı kısıden kısıye dıye degerlendırıyorum artık ya cunku bende baby turco ya kadar bı cok bez kullandım sleepy molfix falan nasıl sızdırıyordu baby turco ya gectım daha hıc sızma olmadı 8 aydr falanda kullanıyorm mesela bana gore slepy molfıx sızdırıyor ama ondan memnun olanda cok yani o sebeple bebege uygun olanı denetıp kesfetmelısin
Buse_efe fresh_mom bence bebeğinizin kaç numara taktığına emin değilsiniz her markada aynı sorunu yaşıyor olmanız biraz imkansız ben sleepy de baby turco prima kullandım hiç böyle bir sorun yaşamadım 2 aydırda minies kullanıyorum diğerleri pahalı olduğu için minies e geçtim hiç sızdırmadı ya büyük alıyorsunuz geniş geliyor sızıyor yada küçük alıyorsunuz taşıyor üstünde ki kiloya bakmayın onlar yanıltıyor
fresh_mom Buse_efe üzerindeki kiloya göre almıyor en son minies aldım 5 numara küçük geldi sleepy 5 numara kullandım lastikleri bacağını sıktı iz yaptı 9,500 kilosu 4 numaralar küçük geliyor diye 5 aldım diğerlerini de hep
fresh_mom AtlasAysegul öyle yapıcam bugün şokta ve yarın A101 de molfix indirim de almak isteyen olursa
Momys_-girl fresh_mom ben molfix kullanıyorum ve hiç sızdırma olmadı. Geceleri Aksamdan sabaha kadar da değişmiyorum. Gündüz için de A101 in bezini kullanıyorum o da hiç sızdırmadı
goktugmom_061220 fresh_mom Çok bilmişler kendi bildiğini yapsın ondan sonra okuyoruz çocuk uyumuyor diye. 😊
Tugbakivanc fresh_mom ben sleepy ve Molfix kullanıyorhm sızdırma yapmıyor bağlamanızi kontrol edin bence. Daha önce bir bezde sızdırma oluyordu ben bağlama dikkat edince sorun çözüldü. Bez numarası da uygun olmalı ama sanırım uygun kullanıyorsunuz zaten.
fresh_mom Tugbakivanc burda bir bayan molfix 6 numara alın dedi oğlumun kilosu için bugün aldım ama epey büyük geldi 🤦🏻♀️