Ankakusu35 ZeynepNurten bebeğiniz küçük mü acaba ? Benim kızım 18 aylık soffia da çok sızdırıyor gece
ZeynepNurten Ankakusu35 evet 5 aylık canım kuzenim goon kullanıyo kızı 2 yaşında bide onu dene iatersen
Ankakusu35 goktugmom_061220 bebek büyüdükçe sızdırma sorununa hiç bir bez çare olmuyor bana kalırsa nitekim primada da aynı problemi yaşıyorum
Alyameltem fresh_mom gündüzleri prima aktif ya da premium care takıyorum geceleri mutlaka premium care külot bez asla sızdırmıyor sadece gece külodu olarak bile alınır bence 👍🏻
Ankakusu35 ZeynepNurten o aylarda sızdırma pek yaşanmıyo çünkü denedim o da aynı canım molfix alıcam şimdi bakalım şok markete yarın indirimli geliyor burdan da almak isteyen olursa haberler olsun
Moonlightttt fresh_mom oo maşallah. 6 numara almanız çok iyi olur. 69cm bebeğim o yüzden göbeğine büyük geldi uzunluk olarak
fresh_mom secoz sizde gece kalkıp ped değiştiriyorsunuz heralde. Değiştirince çığlık çığlığa uyanıyor sizin çocuğunuz da bu aylara gelince görmek isterdim sizi yaşamadan yorum yapmayın
Moonlightttt fresh_mom benim bebeğim 69. Cm .9 kilo , Molfix uzun oldu göbek deliğine denk geldi. 5+çok ideal olur bence ama çoklu paket 300lu falan alacaksanız geceye 6 da olur
fresh_mom goktugmom_061220 bazı bilmezler de linçliyor AA gece basıl değiştirmezsiniZ ben rahat edemem diye ama değiştirilmemesi gerekiyor dediğiniz gibi
goktugmom_061220 fresh_mom Çok bilmişler kendi bildiğini yapsın ondan sonra okuyoruz çocuk uyumuyor diye. 😊
Littlebird fresh_mom genelde sızdırınca numara büyütülür ama büyük bez de sızıntı yapar. ben molfix kullanıyorum çok memnunum hiç sızıntı yaşamadım