Sevgi3503 canım burdaki postlar seni daha çok strese sokar bu yüzden ben kiloyu yazmak istemiyorum, sadece diyeceğim şu min 600 civarı alacağı düşünüldüğü için alt sınır demiş sarılık da var diyorsun, ama sen yine de alt sınırı geçmişsin 3 ten 4400 e gelerek, bazı bebekler sonraki aylarda kilo alır bazı bebeklerse hep böyle alabilir her bebek tombiş olmaz genetk olarak da daha zayıf olabilir bu normal. Senin yapman gereken bol bol emzirmek/ mama vermek, şu an için doktor bir şey önermediyse sorun yok demektir, onlar gördüklerini söylüyorlar ama aksiyonu sorun olduğu zaman alırlar, hiç telaş yapma canım☺️