Glcntna Sevgi3503 yok ağlamıyorsu çiş sayısıda dolu dolu olursa benimki çiş yapıyordu dolu dolu yapıyor sanıyordum. Dolu olayını tam doyduğu zamn anladım şimdi bez patlıcakmış gibi çiş yapıyor hemen 1-2 haftada kendini topladı bacakları doldu . Çok vicdan azabı çektim o yüzden mama öcü değil keşke verseydim diye
Glcntna 1Elif 260 tlye 1 ay kiraladım elktirikli vardı ama keşke baştan kiralasaydım yeni yeni artıyor sütüm
Glcntna Sevgi3503 sen bi dene emzirdikten sonra bi mama yada sağdığın süttün takviye ver zaten doyunca diliyle itiyor açsa sonuna kadar bitiriyor belki sütün yetmiyordur . Bi dene bence
1Elif Glcntna cok mantikli ya bende düşünüyorum kendi aldigim manuel pompayla süt falan cikaramiyirum emzirdikten sonra
Ikrasu__ Sevgi3503 bızde suan 2 ayımızı yenı bıtırdık 3.5 kılo dogdu 3380 dustu hastanede sonra 5200 1. Ayımızda suan 6450 uzamıs sarılık bızdede vardı ıkı uc gun once bıttı gecen haftada covıt oldu bırde ama sureklı emzırıyorum kendımde yedıgıme dıkkat edıyorum gazlı bı bebek🤦🏼♀️
Sanyamm Sevgi3503 sende onlara soyle sanane valla ilk kızımda da aynisi söylediler sustum ikinciye de söylediler bende dedim sizine sağlığı yerinde bana yeter şimdi 8 aylik çok şükür gayete sağlıklı bana yeter
Derya2867 Sevgi3503 kızım 1 ay 28 günlük bugün 2 ay kontrolüne gittik 4700 kilo 57 cm boyu var 2900 olarak doğmuştu
Nurellllaaa Sevgi3503 sütünüz yetiyosa hiç gerek yok her bebek kilolu olucak diye bişeyde yok söylenenleri kale almayın bazı aylr çok bazı aylar az alıyorlar7 aylığız 8500 kiloyuz bu ayda 6 kilo olanda var 10 kilo olanda sağlıklı olsunlar yeter
Sevgi3503 Nurellllaaa cok haklisiniz gelisimi geri kalmasin kilo derdim yokta gelisimi kotu gihi geliyo kilo almayinca
Edshgl Sevgi3503 1 aylık 3200 doğdu şimdi 3700 yetersiz dedi doktor ben de artık meme+mama gitmeye karar verdim, doktor bu ay için birşey demedi ama çocuk derin uykuya geçmiyor, doymamasina bağlıyorum
Sevgi3503 Edshgl dillerinden anlayamamak okadar kotu ki. Bazen daliyo hemen bazen cok zoe uyuyo evin sicakligi huzursuz olusu vs hepsi etkiliyo
Minikbirbaby Sevgi3503 merhaba benim bebegimde de uzamış sarılık vardı. 2600 doğdu sarılık yüzünden ememedigi uyuduğu için 2450 kadar düştü. Hemen mama takviyesi yaptım ilk başta vermemiştim mememi reddeder diye gidip nuk biberon aldım ve sadece geceleri mama verdim 20 gün boyunca. 2.ay aşısı için gittiğimde bebeğim 5400 kilo olmuştum bol bol emzirdim ve meme reddi yapmadı bebeğim çünkü sadece geceleri beslendi mamayla